Summa sidvisningar

fredag 1 april 2011

Mycket på gång....

Jag är sådan som sällan håller igång med ett projekt och det bottnar i att jag har fibromyalgi och måste ständigt variera ställning och arbetsuppgifter,så därför kan jag sticka,måla,virka,sy samtidigt.
Men nog om detta....Visst blir man glad när man ser något på en blogg som ger inspiration,något man bara vill ha,dessa handledsvärmare är en av många...många hantverk,efter många timmar.dagar,månaders sökande efter detta mönster har jag äntligen fått napp i boken Sticka mera hittade jag en uppstickad provlapp som jag genast kunde förverkliga till den här värmaren,band och knappar efter behag.
Ha en bra dag<3

1 kommentar:

  1. Så fin,och samtidigt värmande till handleden..:)
    Det är de små detaljerna som gör det, och den är bedårande !!!:)
    Tack för dina goa ord Lissi, jag blir så glad...:)
    KRAMAR till dig och en härlig helg till dig/er
    Cia:)

    SvaraRadera